Julemarkedet der gik i vasken.

Jeg kom aldrig til julemarked. ØVBØV!

Men så skidt var det alligevel ikke. Jeg havde derfor mulighed for at går og kigge lidt i de odenseanske butikker og har fået taget nogen fine fotos og købt nogen mainstream gaver til familien.

Min lille rapotage her omhandler mest af alt om: at man kan finde steam, hvis man kigger ordenligt efter - i stortset alle butikker. Lige i øjeblikket er det meget moderne med neon og hvad ved jeg. Men jeg har fundet nogen fine bolig guldkorn jeg vil dele med jer. :D



Denne skønhed af en lille vase er fra Sinnerup og koster 9.95 kr! Et røverkøb!


En lille rusten kogle af metal - til alle os der vil have en steampunket jul. Igen Sinnerup til 14.95 kr.


Små fine skrin i 3 størrelser. Fra Sinnerup og prisen er fra 15 - 30 kr. En meget fair pris for nogen virklig fede skrin!





Små klassiske "ægge"-skrin til kun 10 kr. i Boun10. Det samme gælder for de små pilleæsker ved siden af. De er rigtig fine og burde stå på en hver piges amagerhylde.

Pieces har en masse fede sko. Denne støvle er ekstra fed og koster 149 EURO, et godt alternativ til dr. martens støvlerne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar