Steam for alle pengene



Steampunk er alene ikke kun en dyr hobby, men det er LARP generelt. Via mine lækre søge evner og kreative fingre vil jeg vis mine små påhit frem, alt fra sider til guides - når jeg når så langt og alt men ikke mindst mine steam outfits. Alt hvad der er værd at vide om steam kommer her!
Hvis i har ideer godtages de endlig. Men til at starte med vil jeg fortælle lidt om hvordan jeg begyndte at intressere mig for steam.
Det skete en kold og ensom aften, hvor jeg bladrede igennem liveforum.dk for at finde det seneste nye scenarie. OG DER VAR DET! London - Kraukasus Tur/Retur. Jeg læste settingen og måtte bare med. Derfra udvidede min horisont sig, ikke bare live-mæssigt men også idé mæssigt.
Kan kun anbefale folk at deltage i Steampunk lives og regner med at notere dem her inde når det bliver aktuelt igen.

Men her er nogen billeder af mig i steam outfits:


Osmaner, fra daværende osmanerrige (tyrkiet) - med brug af paryk og tørklæder og bjælder kommer man langt. Kan kun anbefales at udfordre sig selv karakter mæssigt. Og endnu en gang tak til spilledelsen for at skrive den fantastiske rolle til mig. ANMELDSE af scenariet kommer snart.
Scenariet er Krig over Kraukasus og er nummer 2 i serien af Kraukasus scenarierne.

pågælende foto er jeg tjenestepige - flere billeder kommer senere.
Hvis man ikke er indstillet på at være "tjener" skal man ikke spille tjenestepige - for det er det man er. Men det handler om at give spillet sin egen drejning.

Scenariet er London - Kraukasus Tur/Retur og er nummer 1 i Kraukasus serien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar