Project Galla Kjole

Når man nu er sidste års studerende på mulernes Legatskole, bør man afholde sin Galla med stil. Dette agter jeg at leve op til på bedste steampunk maner!
Men spørgsmålet er så hvordan jeg får en steamet/moderne/praktisk kjole ud af dette? Som jeg selvfølgelig senere kan tælle med i min steampunk samling.Min første tanke var Jane - fra Disney Tarzan. Hun har det klassiske victorianske look som jeg er på udkig efter. Længden på kjolen er meget passende, men den gule farve er nok ikke noget jeg går efter. Desuden er jeg helt tosset med hendes hår opsætning. Den kan ikke ses så godt på dette billede. En anden idé var en kjole lignende denne:
Her syntes jeg bare den er for lang, da jeg skal danse i den. Men kraven er utrolig sød, og nok nogen jeg vil holde fast ved.

Farven er stadig ikke fastlagt men håber på der snart vil komme nogen flere ideer i spil :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar